maandag 13 mei 2013

Koh Chang Sabay Bar


Night life in Koh Chang = de Sabay Bar op het White Sand Beach. Een romantische plek, waar je bij het warme schijnsel van lampen in de vorm van kwallen ... rustig je Facebook-posts kunt doen terwijl je wacht op je tropische cocktail.


Een best wel goeie live band bepaalt de sfeer met Engelstalige populaire rock. Speciaal voor de buitenlandse bezoekers. Het zal wel aan mij liggen, maar ik maak geen wereldreis naar Koh Chang om bijvoorbeeld "the Wall" van Pink Floyd te mogen horen.   When in Thailand, do as the Thai mens do,   is mijn insteek hier.   Gelukkig kunnen we in hun pauzes genieten van Thaise muziekvideo's.


Toen de   Strawberry Daiquiri   en de   Singapore Sling   eenmaal op tafel stonden, was het doel bereikt, al waren we úúúren te laat voor de zonsondergang...   Alwéér...!   Het is ook altijd wat.



P.S. 1.   Night life in Koh Chang = niet de treurige terrasjes met TL-buizen waar de sexy bar girls zich zitten te vervelen, wachtend op falang klanten.   Het was nogal rustig in dat marktsegment, tot mijn verbazing. Pattaya is een stuk levendiger wat dat betreft, getuige dit en dat bericht.

P.S. 2.   Een van de web sites over deze Sabay Bar had een boosaardig aanvalsvirus (keurig geblokkeerd door mijn security software, naar eigen zeggen althans). Vandaar dat ik hier geen kleurrijk linkje geef.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten