donderdag 6 oktober 2016

Pakjesboot vertrokken

Twee belangrijke mijlpalen op deze dag:
  1.  Officieel bericht dat het nieuwbouwhuis binnenkort gereed is voor oplevering
  2.  Vertrek van de boot met mijn pakjes (de inboedel) vanuit Rotterdam ♪ bam ♪ bam
De verhuisfirma heeft mijn spullen al die tijd in opslag gehouden totdat ik medio september het signaal gaf dat de verscheping kon beginnen, gebaseerd op de vorderingen van de nieuwbouw.


De hele lading gaat in een container op een gigantisch schip. De zeereis duurt naar schatting ruim een maand, en de landrotten hebben dan nog eens twee weken nodig om de vracht in te klaren en aan huis te bezorgen.  Op de website Marine Traffic kan ik het schip volgen. Hieronder enkele screenshots van het vertrek. Klik erop voor een vergroting.

 klik voor een vergroting

 klik voor een vergroting

 klik voor een vergroting


Het verdere verloop van de reis hield ik handmatig bij op een interactieve routepagina.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten