dinsdag 20 augustus 2013

Vermomd als heer

Na dit bericht ga ik weer over tot de Thaise programmering. Op de valreep nog even de eigenlijke aanleiding (qua timing) voor mijn reis naar Europa. Dat was een heugelijk evenement in de familiesfeer. De hoofdrolspelers willen niet aangetroffen worden op de social media zoals Facebook, Twitter en Hyves. Daar heb ik uiteraard het volste begrip voor. Zelf twiet ik niet, en op Facebook heb ik ook geen account. Mijn profieltje voor de Nederlandse markt op Hyves zal zich op den duur zelf wel opheffen denk ik, en mijn profiel op tagged.com is ook nogal statisch, sinds ik Dao daar ontmoet heb. Alleen op Linkedin word ik nog wel eens gevonden door een oud-collega of verre vriend. Doch dit even terzijde. Mijn medium is dit blog.

Afijn, mooie gelegenheid om mijn business suit eens in het zonnetje te zetten.
Voor wie me niet direct herkent, ik zit rechts wat vaag te glimlachen.


Bovenstaande foto is afkomstig van trouwe lezeressen van dit blog, Stanny & Rosemarie.
Mijn stropdas met subtiele olifantjes is van Thaise zijde.


A propos, bovenstaande kan zo op Linkedin.   /   Hieronder Dao's bewerking.


Er is altijd wel een gekke oom in elk gezelschap.


Eventuele gelijkenis met bestaande personen of Wallace & Gromit berust op louter toeval.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten