zaterdag 1 december 2012

Waar ligt Taraburi resort?

Dat heb ik weer. Murphy's Law. Bij de eerste keer dat ik Dao's auto bestuurde, hebben 2 waarschuwingslampjes de pret al bedorven
(naar en van de Phu Ruea top, weet je nog).
Nu, bij de tweede keer, konden we het Taraburi resort bij Chiang Mai niet vinden. En we hadden nog wel een kersverse navigator gekocht - een PAPAGO!   Tot twee keer toe kwamen we uit in dezelfde middle of nowhere (of:  in the middle of underwear, zoals Dao pleegt te zeggen).  Zij bellen met de receptie. Die heeft ons vervolgens telefonisch keurig naar het resort geloodst. Dat kwam vaker voor, zei de receptioniste. Blijkt het fout in de navigator te staan en net zo fout op de Google map. Ik heb de juiste locatie gelijk vastgelegd in de navigator, want we wilden niet weer in een zwart gat uitkomen na dinner, ontbijt en uitstapjes.

Toen ik toch bezig was, heb ik ook maar gelijk de locatie van de voordeur, de keuken, de badkamer en de slaapkamer erin opgeslagen, want het is een on-af-zien-baar groot appartement.


UPDATE 7 december 2012: Omdat ik bezig ben met een vervolgartikel, keek ik nog eens naar deze locatie. Wat blijkt: nu staat het wel correct aangegeven op Google maps.   Toeval of niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten