maandag 14 februari 2011

Groeten op de radio

De meesten weten dat ik dertig jaar geleden DJ geweest ben op de radiopiraten en zodoende wereldberoemd was in heel Den Haag. Zondagmiddag had Ploy de groeten aan mij laten doen op het lokale Thaise station Sogo Soko Radio, 87.50 MHz. Ze kende de presentatoren als collega's uit het onderwijs en liet ze wat dingen in het Engels zeggen. Ze hebben een half uur lang tussen de muziek door lekker zitten ginnegappen over wat ze nou moesten zeggen - Good morning of Good afternoon en zo. Greetings to mister Jellè from Hollènd!  Ze kenden Ploy en wisten al dat ze een lekkere buitenlander (falang) gescoord had, dus ze riepen dat vele Thaise mannen depri waren omdat ze ernaast gegrepen hadden bij Ploy. Lachen gieren brullen - toen ik zelf nog DJ was heb ik nooit zo goed begrepen wat er leuk aan was om de groeten te doen aan iemand die naast je op de bank zit. Nu weet ik 't.

Thanks to Mr. Weerapon and Mr. Uwei Chai for their piece of entertainment!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten