dinsdag 22 februari 2011

De Coyote Club

Gisteravond tegen elven was het op zich al een supergeslaagd avondje uit met een collega van Ploy: eten in een Thais tuinhuisje bij een restaurant buiten de stad en dessert in een hotel in de stad met karaoke, toen de dames speciaal voor mij nog wel een extra kers op de taart wilden doen. Nou had ik al vaker 's avonds door de stad Sakon Nakhon gereden en meestal kon je er een kanon afschieten. De Isaan-regio is de Achterhoek van Thailand. Toch wisten de dames best waar de nachtelijke hotspots waren. Ze wilden Jelle wel eens de Coyote Club laten zien, met lekkere danseresjes. Ploy wilde me gewoon happy maken - niet dat ze dat zelf niet kan, maar als extraatje is het voor iedereen leuk en de drempel is laag. Laat ik het in Finkers-Engels zeggen:
 laagdrempelig

 The stoplight changes to red
 and it switches to green,
 in bustling downtown Sakon Nakhon
 is always something to seen.

P.S.   De DJ van de Coyote Club had mijn leeftijd perfect ingeschat want met een brede grijns zette hij, tussen het Thai-repertoire door, de Eagles op met Hotel California, en even later Desperado. Fooiwaardig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten