dinsdag 15 februari 2011

Einde semester

In de laatste week van het schoolsemester worden nog wat openstaande taken afgerond, zoals het inleveren van werkstukken. Wie laag gescoord heeft, krijgt nog één kans om toch op een voldoende te komen door een extra taakje te doen. Dat kan zijn: een liedje zingen, een vlek op de vloer wegboenen of een gesprekje in 't Engels voeren met falang Jelle.


Als er dan nog tijd over is op de laatste dag, mogen ze een act opvoeren - hier een stukje van een dansje met als muzikale begeleiding een sissend mobieltje. Je ziet trouwens ook dat de banken kennelijk niet bedoeld zijn om op te zitten. FILMPJE:


Er is voor mij ook een bijbaantje (of bezigheidstherapie) in het vooruitzicht: de groep leraren Engels zou het wel leuk vinden om mij mee te laten doen met de "English Club". Dat zijn informele uurtjes waarin echt Engelstalige personen conversatie voeren met de scholieren. Het is geen probleem dat ik Hollander ben, het gaat er gewoon om dat het geen Thaise leraren zijn. Ben benieuwd. Ze hadden nog wel meer bezigheden voor me in petto, maar ik kan nu geen lange-termijn toezeggingen doen. Bovendien: ik was toch gestopt met werken ?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten