dinsdag 8 januari 2013

Pai in Love


Hele volksstammen
hobbelen nog steeds
naar de plaats waar
in 2009 een populaire
Thaise jongerenfilm
is opgenomen:

het dorpje  Pai
(ปาย)  in de bergen
ten noordwesten
van Chiang Mai.




Bij de diverse locaties (meestal romantisch uitziende horeca-gelegenheden) is het altijd druk. Iedereen wil op de foto bij "coffee in love".


Dao natuurlijk ook.


Ze had de film gezien en wist de bijbehorende 'Kodak Picture Spots' overal te vinden.







( Met dit bericht pak ik de chronologische draad van mijn activiteiten weer op, nadat ik de actualiteit van Kerst en Oud-en-Nieuw even voorrang heb gegeven bij 't bloggen.  Het hele Pai en Chiang Mai verhaal speelde zich af begin december 2012.  Kejje nagaan hoe ver ik achter loop. Het lijkt wel werk.  Toch is het niet elke dag druk en reizen hoor.  Er zitten ook weken tussen dat er niks gebeurt - waarin ik dus de tijd heb om deze topics te schrijven, met een coppie coffee erbij.  )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten