woensdag 31 oktober 2012

Bloedmonsters op Halloween

Niet schrikken. Ik zag naderhand op de foto's ook pas dat het wel lijkt of ik er compleet voor Pampus bij lig.  Nurse Dao kwam op huisbezoek1) om bloedmonsters te nemen. Precies op de dag van Halloween, maar dat was puur toeval.




Ze neemt haar beroep zeer serieus en wilde zodoende zeker weten wat voor vlees ze in de kuip had, door ook het bloed van ons beiden uitgebreid te testen. Niet alleen qua suiker en cholesterol, maar ook qua enge virussen en antistoffen die verdere intimiteiten2) ongewenst zouden kunnen maken.



De hele spuit moest verdeeld worden over vier flesjes, ten behoeve van de verschillende tests in het lab.

De uitslag was een heel velletje vol met termen als HBsAg, cholesterol, creatinine, anti-HIV, globulin, alkaline phosphatase,
en héél veel cijfertjes.


Dit gaf bijna totale gemoedsrust; uit mijn inentingsboekje bleek namelijk dat ik in Holland alleen prikken voor Hepatitis-A gekregen had, terwijl hier ook Hep-B
 kan voorkomen.
 Oeps. Dat ga ik inhalen.

Ondertussen toch:
stamp  
PASSED.


1)  Inmiddels ben ik in Thailand aangekomen, alwaar ik verblijf in resort Panja te Bang Bo.
Daarover meer in een later bericht.

2)  Willekeurig voorbeeld:
sexy nurse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten