dinsdag 28 mei 2024

Top 10 A.I. muziekvideo's

Er zijn al redelijk wat sites en appjes waarmee je met motivatie en veel vallen en opstaan  je eigen muziekvideo's en afbeeldingen kunt maken. Sites met alleen muziek-creatie, sites met alleen video-creatie, sites met alleen video-manipulatie, en wat al niet meer. Voor een interessant resultaat moet je bepaalde functies zelf nog combineren ook. Sommige zijn gratis en sommige kosten een tientje of 2 per maand. Ik ga hier geen lijst van al die sites en appjes geven, want het wereldje is hevig in beweging, met zowat iedere week wat nieuws.

Hier een video die ik samengesteld heb met 10 uiteenlopende soorten A.I. video's en dito plaatjes tussendoor. Allemaal met bronvermelding, want ik heb ze niet zelf gemaakt (behalve 2 plaatjes die ik zelf gegenereerd heb op de site van mijn media elementen leverancier).
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten