dinsdag 22 november 2016

Pakjesboot aangekomen

Na een zeereis van 47 dagen is de vracht van de Pakjesboot afgeleverd in mijn nieuwe onderkomen. Het hele traject heb ik bijgehouden op een interactieve Google map.  De verhuispieten hadden ons niet verteld hoe laat ze zouden aankomen, dus ik rekende op een normale vertrektijd vanuit Bangkok, waar de inklaring door de douane al gedaan was. Ze hadden echter besloten om voor dag en dauw te vertrekken, zodat ze niet (zoals verwacht) na 11 uur arriveerden maar al om 08:25 uur, terwijl we nog op bed lagen.   OK, snel opgefrist en de heren welkom geheten.


Bij binnenkomst liet ik het meubilair en de dozen over twee kamers verdelen.


Hee, waar staat het volgnummertje van de paklijst nou? Ik moet het wel kunnen afvinken hoor.


Kleine verwarring omdat op mijn dozen nog andere nummers stonden van de vorige verhuizing.


Vervolgens werd de tweede wagen binnengeloodst zonder de dakrand te kraken.



Toen alles binnen was, hebben de verhuispieten het plastic van de meubels losgesneden.



Tegen tienen was alles compleet.
Tekenen voor ontvangst en de klanttevredenheidsenquĂȘte positief invullen.




P.S.  Dit soort tuinkabouters is in Thailand overal te koop voor een paar eurootjes. GEEN SPOOR van politiek correct gezeik omdat ze zwart en klein zijn.   Als je ze bij je huis zet, dan lokken Zwarte Riet & Zwarte Piet het geluk en de rijkdom naar je toe.   Gaan we doen.   Positive Thinking.


ANDER VOORBEELD:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten