zondag 6 juli 2014

Madurodam revisited

Voor mij was het alweer zo'n 26 jaar geleden dat ik in Madurodam rondgewandeld had. Indertijd heb ik als tour guide voor andere Thaise vrouwen gefungeerd in een weekendje Nederland, overgevlogen vanuit Zwitserland waar we toen samenwerkten bij de Swissair. Doch dit even terzijde.
Op de dag waar ik het nu over heb, 12 april 2014, gaf ik een privĂ© rondleiding aan madam Dao.
Het begon zo lekker zonnig (anders was ik niet gegaan).


Juist, lachend bij de achterkant van 't Rijksmuseum.


Dat concertpodium van Armin van Buuren kon ik me niet meer herinneren van toen.


Maar gaandeweg begon Dao het toch wel een beetje koud te krijgen. 
Lekker koel is best wel fijn, maar het moest niet te lang duren hoor.


Overigens vind je in Thailand in elk dorp wel een paar Madurodammetjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten