zaterdag 18 augustus 2012

Zucht in Nederland

Eind juli had mijn huis na lange tijd zowaar een bezichtiging gehad door een mogelijke aspirant koper. De makelaar heeft me vervolgens op een "aandachtspunt" gewezen: Jelle, je mag wel eens wat aan de tuin (laten) doen. Niet dat daarop een eventuele verkoop afgeketst is, maar toch. Ook in Holland was het sinds mijn vakantie in april weer intensief regentijd geweest, met zichtbaar gevolg.   Alles  he-le-maal  overwoekerd.   ZUCHT.


Deze meters lange slierten Parthenocissus klimop kun je beter  klimneer  noemen...   ZUCHT.


Ik heb nu in ieder geval bij Thaise temperaturen in Nederland weer ruim de tijd om verdere stappen te overwegen, omdat mijn 20 maanden durende avontuur in Sakon Nakhon ten einde gekomen is. Wat een permanente en romantische relatie had kunnen worden, is achteraf toch een unieke culturele belevenisvakantie geweest. Gelukkig ben ik niet helemaal blut geraakt (iets wat anderen wel schijnt te overkomen, volgens diverse internet-forums, doch dit even terzijde).   PROOST!

 Andere tijden

1 opmerking:

  1. Heee, da's spijtig.
    Nou ja; je had in ieder geval nog een stek in NL waar je terecht kon.
    Het kan raar lopen.

    BeantwoordenVerwijderen